TABLET KULLANIMI MİYOPİYİ ARTIRIYOR MU?
ADMiN


Özellikle genç nüfustaki miyopluk artışının bilgisayar ve tablet kullanımı ve uzun süre bilgisayar oyunları oynamaktan ileri geldiğine dikkat çekiliyor.

Araştırmayı yapan Pavia Üniversitesi uzmanları ev ortamında kalıp uzun süre bu aletlerle zaman geçiren çocuk ve gençlerde miyopluğun, dışarıda zaman geçirenlere göre daha sık görüldüğünün altını çizdi.

Bilgisayar, televizyon ve tablet ekranlarından çıkan mavi ışınlara uzun süre maruz kalmanın dış ortamdaki doğal ışıkta kalmaktan daha fazla olumsuz etki yaptığı belirtiliyor. CİHAN

 14 Eylül 2014, 13:27 
Sayfalar:  
1
CEVAP GÖNDER:
  Anasayfa   Bilgi Yarışması   Deneme Sınavı   Çalışma Soruları   Forum   Dosyalar   Linkler   Anketler   Etkinlikler   Özel Mesajlar   Sözlük  
  Üyeler   Yöneticiler   Favori Sorular   Soru Ekle   Soru Sınıfla   Tüm Sorular   Günün Sorusu  
  Üye Ol   Üye Girişi Yap   Üye Çıkışı Yap   Üyelik Ayarları  Banka 
  Destek  Site Haritası   Site İçi Arama   İletişim